کارد آشپزخانه زنجان

کارد آشپزخانه زنجان در متریال ها و طرح های خاصی ساخته شده است. این محصول از کاربرد ها و ویژگی های منحصر به فرد و خاصی برخوردار می باشد که سبب شده توسط افراد بسیاری مورد استفاده قرار بگیرد. در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید تا شما عزیزان را بیشتر با این محصول زنجان اشنا کنیم و اطلاعات مفیدی را جهت خرید و انتخاب ان در اختیار شما قرار بدهیم.

کارد آشپزخانه زنجان چیست؟

کارد آشپزخانه زنجان با متریال فولاد و تیتانیوم به طور کاملا ضد زنگ ساخته شده است و این محصول در بازار به صورت ست کارد آشپزخانه و تکی، قند شکن، ساطور و غیره، در بهترین کیفیت به صورت دست ساز تولید و عرضه می گردد.

این مدل چاقو دارای تیغه ای از جنس استیل و همچنین دسته ای از جنس چوب می باشد و توسط صنعت دستی زنجان تولید و عرضه شده است. تیغه ی این کارد در مقابل عواملی همچون زنگ زدگی، خوردگی و نیز سایر اسیب ها از خود مقاومت بالایی نشان می دهد. کارد آشپزخانه زنجان به علت تیغه تیز و قدرتمندی که دارد، در صورت نیاز به اسانی تیز می گردد و مواد غذایی را به راحتی برش می دهد.

کارد آشپزخانه زنجان در ابعاد مختلفی موجود است به گونه ای که برای کاربرد هایی از جمله برش سبزیجات، میوه، گوشت و غیره مناسب می باشد و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

بررسی ویژگی های کارد آشپزخانه زنجان

از جمله ویژگی ها و مشخصات کارد آشپزخانه زنجان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از تیغه ای به طول ۱۱.۵ سانتی متر برخوردار می باشد.
  • طول دسته ی کارد آشپزخانه زنجان ۱۱ سانتی متر است.
  • این محصول به صورت دسته دار می باشد.
  • برای کاربرد های روزمره مورد استفاده قرار می گیرد.
  • برای خرد کردن مواردی مثل سبزی، میوه، گوشت و غیره مناسب است.
  • جنس تیغه ی کارد آشپزخانه زنجان استیل و جنس دسته ی ان از پلاستیک می باشد.

خرید و فروش کارد آشپزخانه زنجان

کارد آشپزخانه زنجان به خاطر کاربرد های فراوان و کیفیت بالایی که دارا می باشد توسط افراد بسیاری در نقاط مختلف کشور و نیز سایر کشور ها، بسیار به فروش می رسد. در صورتی که شما عزیزان قصد دارید این محصول را به صورت اینترنتی تهیه فرمایید ، می توانید با مراجعه به وبسایت ما ان را در کیفیت عالی با قیمتی مقرون به صرفه انتخاب و خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
با ما از طریق واتساپ در ارتباط باشید