چاقوی آشپزخانه دم دستی زنجان

چاقوی آشپزخانه دم دستی زنجان، معمولا در تمامی آشپزخانه ها به علت کابرد های فراوان و گوناگونی که دارا می باشد، مشاهده می شود. ما امروز در این مقاله قصد داریم این محصول را به خوبی معرفی و اطلاعات ارزشمندی را درباره ی ان خدمت شما عزیزان عرض کنیم.

چاقوی آشپزخانه دم دستی زنجان چیست؟

چاقوی دم دستی زنجان با توجه‌ به طراحی منحصر به فرد و ابعاد استانداردی که دارد، معمولأ در بازار با این نام شناخته می شود. چاقوی زنجان به خاطر سایز و ابعاد مناسبی که دارد نسبت به سایر چاقو هایی که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند، کابردی تر می باشد. این محصول در بالا ترین کیفیت و بهترین متریال طراحی و ساخته می شود. تيغه ی ان از متریال فولاد ۴۴۰ ضد زنگ استیل می باشد، به گونه ای که ضخامت ان تنها تا دو میلی متر است و بسیار خوش دست و مناسب برای استفاده در طولانی مدت می باشد. جنس گارد ان از آلیاژ برنج است و دارای دسته ای از جنس چوب پادوک می باشد.

جنس دسته و تیغه ی چاقوی آشپزخانه دم دستی زنجان چگونه است؟

دسته ی این مدل چاقو از جنس چوب پادوک برزيلي است. این نوع چوب به علت این که بسیار مقاوم و جذاب است در صنایع دکوراسیون لاکچری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. چوپ پادوک دارای بافتی پر تراکم و مستحکم می باشد و ان قدر مقاوم است که حتی تا سال ها می تواند در مقابل موریانه از خود مقاومت نشان دهد و زیبائی خود را حفظ نماید. این چوب کاملا بی بو و از رنگ طبیعی برخوردار می باشد.

تیغه ی این مدل چاقوی زنجان بسیار تیز و با کیفیت است به گونه ای که می‌ توان با استفاده از ان پوست میوه ها، پیاز، سیب زميني و غیره را به راحتی کند. این تیغه دارای دو میلی متر ضخامت می باشد و وزن بسیار سبکی دارد.

طراحی ارگونومی چاقوی آشپزخانه دم دستی زنجان

چاقوی آشپزخانه زنجان ریز نقش و کوچک می باشد به گونه ای که تنها جهت کاربرد های سبک مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این که این مدل چاقو کاملا اندازه ی کف دست یک فرد بالغ می باشد و وزن بسیار سبک و مناسبی دارد، با استفاده از ان می توان به راحتی تا ساعت ها به پوست کندن سیب زمینی، پیاز و مواردی از این قبیل مشغول شد.

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
با ما از طریق واتساپ در ارتباط باشید