چاقوی قصابی مخصوص پوست گیری

چاقوی قصابی مخصوص پوست گیری یکی از انواع چاقو ها است که در زمینه ی سلاخی و ذبح حیوانات مورد استفاده قرار می گیرد. اگر می خواهید با این محصول اشنایی بیشتری پیدا کنید، مطالعه ی این مقاله را به شما عزیزان توصیه می کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی چاقو قصابی مخصوص پوست گیری

این مدل چاقو ها از دسته چاقو های سلاخی محسوب می شوند، به گونه ای که برای افرادی که قصد ذبح و سلاخی حیوانات را دارند مناسب هستند. سلاخان و قصابان عزیزان می تواند با به کارگیری این چاقو به راحتی پوست حیوانات را از گوشتشان جدا نمایند. در اصل این مدل چاقو ها به خاطر این که سایز و ابعاد کوچک و عرضی بزرگ تر دارند، پوست حیوانات را پس از سلاخی و ذبح ان ها، به آسانی و راحتی جدا می کنند. با استفاده از این نوع چاقو های قصابی می توان در کمترین زمان ممکن و با اطمینان کامل پوست را از گوشت جدا کرد و بر خلاف چاقو های قصابی معمولی سبب سوراخ شدن پوست یا گوشت حیوانات نمی شوند. این محصول در سایز کوچک برای ذبح حیواناتی مانند اردک، مرغ، گاو، گوسفند و همچنین در سایز بزرگ برای سلاخی حیواناتی مثل گاو مناسب می باشد.

جنس دسته ی چاقوی قصابی مخصوص پوست گیری

در انتخاب و استفاده از نوع چوب برای محصولات مختلف از جمله چاقوی قصابی مخصوص پوست گیری باید دقت بالایی شود تا در این صورت مصرف کنندگان جهت استفاده از ان دچار مشکل و اسیب نشوند. در ساخت و طراحی دسته ی چاقو های قصابی مخصوص پوست گیری، چوب بهترین متریال می باشد. چوب مورد استفاده در ساخت و تولید این مدل چاقو ها از چوب گیلاس می باشد، زیرا بسیار سخت و مستحکم است. چوب گیلاس از لحظا قیمت و کیفیت برای ساخت این محصول بسیار قابل قبول می باشد.

جنس تیغه ی چاقوی قصابی مخصوص پوست گیری

در ساخت چاقوی قصابی مخصوص پوست گیری ، از تیغه ی فولاد ماشین استفاده شده است. به همین خاطر تیغه ی این محصول بسیار تیز و برنده می باشد و از عمر طولانی مدتی نیز برخوردار است. فولاد فنر ماشین بسیار انعطاف پذیر و با دوام است، به همین دلیل برش های بسیاری خوبی را ایجاد می کند. این محصول درواقع در کوره های صنعتی به طور کامل گذرانده می شود و سپس محصولی در بهترین کیفیت و کاملا استاندارد ارائه می دهد.

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
با ما از طریق واتساپ در ارتباط باشید