چاقوی قصابی تیغه فولادی زنجان

چاقوی قصابی تیغه فولادی زنجان، از جمله محصولاتی است که از کاربرد ها و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشد. اشنایی با خصوصیات و کارایی های ان به شما در انتخاب و خرید این محصول در بهترین کیفیت کمک بسزایی می کند. ما در ادامه ی این مقاله قصد داریم این محصول را به طور کلی به شما عزیزان معرفی کنیم و اطلاعات مفیدی را جهت خرید این محصول در اختیار شما قرار دهیم.

معرفی چاقو قصابی تیغه فولادی زنجان

چاقوی قصابی تیغه فولادی از هنر دستی و صنعتی شهر زیبای زنجان است. این چاقو به خاطر کیفیت فوق العاده و نیز عمر طولانی مدتی که دارد، به کشور های مختلف صادر می شود. دسته ی چاقو های قصابی زنجان طی مراحل متعدد، به صورت سه تکه ای ساخته می شوند، به گونه ای که در هیچ کدام از شهر های کشور از این هنر استفاده نشده. تیغه ی این چاقو بسیار مقاوم و مستحکم می باشد و این محصول به گونه ای ساخته شده که با استفاده ی طولانی مدت سبب خسته شدن دست نمی شود.

تيغه ی فولادی چاقوی زنجان بسیار تیز است، بنابراین هنگام استفاده از ان بایستی مراقب دست خود باشید. این چاقو برای مواردی همچون خرد کردن گوشت، ذبح حیوانات و سایر کار های قصابی مورد استفاده قرار می گیرد.

بررسی ویژگی ها و مشخصات چاقوی قصابی تیغه فولادی زنجان

از جمله ویژگی های چاقوی زنجان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. جنس تیغه از فولاد فنر است.
  2. برخورداری از دسته ی چوبی سه تکه و مستحکم.
  3. مناسب جهت استفاده در آشپزخانه ها.
  4. مناسب برای خرد کردن گوشت ها.
  5. در قصابی ها و نیز برای ذبح حیوانات مورد استفاده قرار می گیرد.
  6. تیغه ای به طول ۱۵ سانتی متر دارد.
  7. طول کل ان ۲۷ سانتی متر است.
  8. ساخته شده توسط استاد کاران.

خرید و فروش چاقوی قصابی تیغه فولادی زنجان

با توجه به این که در طراحی این چاقوی قصابی زنجان، هنر خاصی به کار رفته است و دارای خصوصیات خاص و بسیار کاربردی می باشد، در میان افراد محبوب است و بسیار به فروش می رسد.

چنانچه شما عزیزان نیز قصد خرید این محصول را در بهترین کیفیت با تیغه ی تیز و مقاوم، دسته‌ ای ارگونومیک و قابل شست و شو دارید، به سایت ما مراجعه کنید و در قيمتی مقرون به صرفه ان را تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
با ما از طریق واتساپ در ارتباط باشید