مرکز فروش چاقو جیبی در شهرستان ها

چاقو جیبی یک چاقوی تاشو است که دارای یک یا چند تیغه بوده و طول آن، بسته به طول دسته از 5 تا 15 سانتی متر متغیر است و در جیب قرار می گیرد. برخی چاقوهای جیبی دارای کاربردهای دیگری نیز می باشند. برخی تولیدی های کوچک در شهرستان ها تبحر خاصی دارند و چاقوهایی تولید می کنند که از هر نظر دارای کیفیت بالایی می باشد. مرکز فروش چاقوی ما انواع این چاقوها را از شهرستان های مختلف جمع آوری و به فروش می رساند.

مرکز فروش چاقو جیبی در شهرستان ها

صفر تا صد مراحل صادرات چاقو در ایران

صفر تا صد مراحل صادرات چاقو در ایران چاقوی میوه خوری ماربلا یک چاقوی آشپزخانه است که برای پوست گیری میوه ها ، سبزیحات و استفاده در آشپزخانه، عالی هستند. قبل از صادرات چاقو باید اقتصاد، علایق، فروشگاه ها و مردمان کشور مقصد را بررسی کرد. پس از انتخاب کالای صادراتی مانند: چاقوی جیبی، آشپزخانه، قصابی و … نمونه های فلزی پایه و صادراتی ارسال می شود.

شرایط پرداخت ، تحویل و صدور پیش فاکتور به همراه سایر ضوابط با خریدار خارج از کشور توافق می شود. در مرحله اول سفارش صادرات از فلز پایه را دریافت می کنید، سپس سفارش خرید از متقاضیان خارج از کشور را دریافت می کنید. برای ضمانت بسته بندی قبل و بعد از ارسال محصولات صادراتی ساخته شده از فلز پایه، تامین مالی در مقابل صادرات را می توانیم از طریق بانک فراهم آوریم.

بیمه می تواند پشتیبانی مناسبی برای اعتبار صادرات باشد؛ برای جلوگیری از سایر مشکلات صادرات چاقو، پس از بررسی کیفیت، در صورت نیاز از پالت سازی برای بسته بندی مناسب استفاده می کنیم. پس از تکمیل ترخیص کالا از صادرکننده ، بارنامه توسط شرکت حمل و نقل صادر می شود. در کشور ما با توجه به اهمیت صفر تا صد مراحل صادرات چاقو، دولت ها در جهت فراهم آوردن شرایط مناسب تلاش فراوانی انجام می دهند تا از بروز مشکلات مختلف در این زمینه جلوگیری شود.

سفارش خرید عمده چاقو جیبی

سفارش خرید عمده چاقو جیبی چاقوی جیبی استرایدر، یک چاقوی جیبی جم وجور با تیغه ی ضد زنگ است که از محصولات تولیدی پر فروش در سایت ما می باشد. چاقو از جمله محصولاتی است که در برخی از شهرهای ایران با بهترین کیفیت تولید شده و از کارایی بالایی نیز برخوردار می باشد و به سایر شهرها و کشور های دیگر نیز صادر می شود. تولید چاقوهای این شهرها بصورت چاقوی آشپزخانه، جیبی و پیوندی می باشد که از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است. ما بهترین نمونه های چاقوهای جیبی را با بالاترین کیفیت برای سفارش خرید عمده در اختیار مشتریان عزیز قرار داده ایم تا در صورت نیاز با بسته بندی مناسب برای ارسال و تحویل آماده کنیم.

5

  1. سلام وقتتون بخير. چاقوي ضامن دار هم براي فروش دارين؟ لطفا ليست قيمت هاتونم بزارين تو سايت

    • سلام حامد عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  2. با سلام
    من از چاقوهای این سایت خرید کردم و از خریدم بسیار راضی بودم . کیفیت محصولات بسیار خوب بود و ارسال به موقع داشتند.

  3. من به صورت اتفاقی با سایتتون آشنا شدم و خرید اینترنتی داشتم ازتون، از کیفیت محصولات بسیار راضیم. ممنون از سایت خوبتون.

  4. درود بر شما و خدا قوت … تنوع سایز های ارائه شده توسط این شرکت موجب ارتقای سهم بازار و سودآوری و در نتیجه اشتغال زایی برای کشور خواهد شد. باتشکر از شما که به اقتصاد کشور کمک میکنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
با ما از طریق واتساپ در ارتباط باشید