شمشیر تیغه فولادی سامورایی ساخت زنجان

 

شمشیر تیغه فولادی سامورایی ساخت زنجان دارای ویژگی های خاص و نیز در ابعاد مختلفی طراحی و عرضه شده است. این محصول، شمشیری ژاپنی است که در زمینه های مختلف از کاربرد های گوناگونی برخوردار می باشد.

در ادامه ی این مقاله ما شما عزیزان را با این محصول بیشتر اشنا کرده و اطلاعات ارزشمندی را در این رابطه در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

معرفی شمشیر تیغه فولادی سامورایی ساخت زنجان

شمشیر تیغه فولادی سامورایی به طور کامل در زنجان توسط هنرمندی معروف به نام بیگدلی در کیفیت فوق العاده و ظاهری شیک ساخته شده است. استاد بیگدلی این مدل شمشیر را با رعایت استاندارد های بالا ساخته است. در ساخت و طراحی این شمشیر از بهترین و قدرتمند ترین متریال ها استفاده شده و نهایت جذابیت و قدرت را دارا می باشد. ساخت این مدل شمشیر که حاصل تلاش و هنر های سازندگان زنجانی است تنها ۴۰ روز طول کشیده است. اين محصول ساخت زنجان دارای دسته ایل با قدرت چسبندگی بسیار بالا جهت قرار دادن دو دست در دو طرف ان می باشد.

تیغه های این مدل شمشیر ساخت زنجان معمولا به صورت یک لبه است و به سمت رو به بالا می باشد. در کشور های اروپایی این شمشیر به عنوان دائی و یا داییته شناخته شده و شمشیر سامورایی در اصل در زبان پرتغالی به معنای شمشیر بزرگ می باشد.

بررسی مشخصات شمشیر تیغه فولادی سامورایی ساخت زنجان

مشخصات شمشیر تیغه فولادی سامورایی ساخت زنجان در بهترین کیفیت به شرح زیر می باشد :

  • طول تیغه ی این محصول ۷۰.۵ سانتی متر می باشد.
  • دارای دسته ای به طول ۲۸ سانتی متر است.
  • در رنگ سفید و زرد موجود می باشد.
  • برای کاربرد های رزمی و نیز تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • تیغه ای از جنس فولاد دارد و همچنین دسته ای از جنس های فلز، چرم و نوار کتانی دارد.

ابعاد شمشیر تیغه فولادی سامورایی ساخت زنجان

طول تیغه ی شمشیر سامورایی ساخت زنجان بیش از ۶۰.۶ یا ۲۳.۸۶ اینچ می باشد. با توجه‌ به ظاهر این شمشیر, دارای تیغه ای منحنی، تک لبه و نیز باریک همراه با محافظ مربعی یا دایره شکل می باشد. در قرون مختلف طول تیغه های این محصول بسیار متفاوت بوده، برای مثال در اواخر قرن ۱۴ طول تیغه های ان بین ۷۰ تا ۷۳ و در اوايل قرن ۱۶ طول متوسط تیغه حدودا ۱۰ سانتی‌ متر کاهش پیدا کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
با ما از طریق واتساپ در ارتباط باشید